Σε καθολική αναβάθμιση της Γραμμής Εξυπηρέτησης Δημοτών «1595», προχώρησε ο Δήμος Αθηναίων μέσω της ΔΑΕΜ, διασφαλίζοντας την άμεση και αξιόπιστη ανταπόκριση σε αναφορές προβλημάτων από το κέντρο και τις γειτονιές της πόλης, καθώς και σε απλά αιτήματα καθημερινότητας των πολιτών.

Η Γραμμή λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα -όλο τον χρόνο– παρέχοντας σταθερό επίπεδο εξυπηρέτησης και τηρώντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, με το 90% των κλήσεων να εξυπηρετούνται, πλέον, εντός 30 δευτερολέπτων. Είναι ενδεικτικό ότι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της βελτιωμένης Γραμμής, ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων έχει απαντηθεί με μέσο χρόνο αναμονής στα 7 δευτερόλεπτα.

Οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο 210 5287800,  είτε ηλεκτρονικά στο 1595@athens.gr ώστε να εξυπηρετούνται για μία σειρά θεμάτων που άπτονται της καθημερινότητας, όπως:

–  Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)

–        Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών

–        Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη

–        Αιτήματα κλάδευσης δέντρων

–        Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος

–        Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr

–        Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr

–        Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου

–     Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα – εκδηλώσεις που πραγματοποιούν

–        Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass

–        Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη

–        Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός)

Το πρόγραμμα αναβάθμισης της Γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ).